Aktualności

„Droga Toyoty” pod patronatem LeanQ Team

Miło nam poinformować, że objęliśmy patronatem książkę „Droga Toyoty do doskonałości w usługach” autorstwa Jeffrey’a K. Likera i Karyn Ross.

To lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług.

Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu słynnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean.

Niniejsza książka jest przewodnikiem, który pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów w sposób, który pozytywnie zaskoczy wszystkich Twoich klientów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu Twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów. Fascynujące analizy przypadków firm usługowych z wielu różnych branż, takich jak służba zdrowia, ubezpieczenia, usługi finansowe czy telekomunikacja, które odnoszą sukcesy dzięki Lean, jasno dowodzą, że zasady i praktyki Lean działają tak samo w usługach, jak i w produkcji. Swoimi przemyśleniami dzielą się pionierzy we wprowadzaniu Lean w usługach, a więc między innymi takie firmy, jak ThedaCare, Elisa, Menlo Innovations czy Zingerman’s Mail Order.


Z okazji premiery książki mamy dla Ciebie kod rabatowy na jej zakup na stronie mtbiznes.pl. Aby skorzystać ze zniżki należy wpisać w koszyku sklepu MT Biznes kod LeanDT2018.