OCZYSZCZALNIE ŚCIEKÓW
Realizowany koncept w swoim zakresie zakładał opracowanie projektu doskonalenia działań Służb Utrzymaniu Ruchu w kilku fabrykach jednocześnie. Analizowano zaistniałe problemy
Realizowany koncept w swoim zakresie zakładał opracowanie projektu doskonalenia działań Służb Utrzymaniu Ruchu w kilku fabrykach jednocześnie. Analizowano zaistniałe problemy
Zakres prac u Klienta miał na celu zoptymalizowanie działań Służb Utrzymania Ruchu celem poprawy dyspozycyjności oraz niezawodności maszyn. Analiza ekonomiczna
Zakres prac u Klienta obejmował analizę potencjału zespołu Utrzymania Ruchu oraz projekt zmian z dużym naciskiem na poprawę dostępności maszyn
W trakcie realizacji projektu zdefiniowano cele do osiągnięcia: poziom awaryjności oraz prewencji, budżet, wartość zapasu części zamiennych, etc. Przygotowano kartę
Realizacja projektu składającego się z cyklicznych warsztatów i szkoleń w zakresie koncepcji Lean Service dla kadry managerskiej i specjalistów administracji
Realizacja szkoleń i warsztatów z zakresu koncepcji Lean Service dla zespołu kierowników i specjalistów IT, łącznie zostało przeszkolonych 15 osób
Realizacja projektu w zakresie doskonalenia efektywności procesów sprzedaży i obsługi Klienta na podstawie analizy systemu pracy 3 odrębnych zespołów sprzedażowych.
Realizacja projektu opierającego się na cyklicznych warsztatach i szkoleniach dla kadry managerskiej wyższego i średniego szczebla, łącznie 20 osób przez
Realizacja projektu wdrożenia Lean Logistics. W pierwszym półroczu projektu zainicjowano działania doskonalące w obszarze zarządzania zaopatrzeniem i stanami magazynowymi, a
Konsultacje w zakresie zarządzania przepływem materiałów i planowania produkcji w oparciu o system kanban dla złożonego i wieloetapowego procesu produkcyjnego.
Cykl sesji kaizen (doskonalących) mających na celu wystandaryzowanie zasad pracy zespołu odpowiedzialnego za zaopatrzenie i współpracę z dostawcami.
8 miesięczny projekt wdrożenia nowej struktury organizacyjnej w działach zaopatrzenia i zakupów.