BADANIE SATYSFAKCJI PRACOWNIKÓW

BADANIE SATYSFAKCJI PRACOWNIKÓW

W dzisiejszym świecie, aby przetrwać i mieć szansę na sukces rynkowy, należy dbać o klienta, zarówno tego zewnętrznego, jak i wewnętrznego – pracownika. To personel i jego potencjał intelektualny jest najcenniejszym zasobem każdej firmy. Dlatego tak ważna jest umiejętność prowadzenia dialogu z pracownikami, wsłuchiwanie się w ich potrzeby oraz uwzględnianie ich opinii. Firma, która jest otwarta na swoich pracowników, w której panują dobre relacje międzyludzkie i przyjazna atmosfera współpracy, działa prężniej, skuteczniej i osiąga lepsze wyniki.
W związku z powyższym profesjonalne narzędzia pozwalające poznać nastroje, potrzeby i oczekiwania pracowników stają się bardzo pożądane i poszukiwane przez pracodawców. Mamy przyjemność zaprezentować Państwu jedno z takich narzędzi: Manual zawierający narzędzie do „Wieloaspektowego Badania Opinii i Poziomu Zadowolenia Pracowników”.