Nasz zespół

Pochodzimy z wielu branż, mamy doświadczenie w pracy zawodowej w różnych dziedzinach, dzięki czemu rozumiemy ich specyfikę, jak również potrafimy przetransferować dobre praktyki z innych sektorów. Jako Trenerzy i Konsultanci skutecznie wdrażaliśmy i zarządzaliśmy licznymi projektami, a dzięki indywidualnym specjalizacjom w określonych obszarach gwarantujemy dostarczanie najwyższej jakości usług.

 

Joanna Czerska

PREZES ZARZĄDU, DYREKTOR MERYTORYCZNY I KONSULTANT LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń oraz warsztatów z zakresu World Class Management (WCM)
doświadczenie doradcze w obszarze logistyki, usług oraz przemyśle m.in. meblarskim, spożywczym, farmaceutycznym, elektromechanicznym, motoryzacyjnym, chłodniczym, obróbki tworzyw sztucznych
specjalizuje się w kompleksowym wdrażaniu narzędzi Lean Management (LM) i Theory of Constraints (TOC), przede wszystkim w zakresie budowania wizji zmian oraz dążenia firm do doskonałości operacyjnej
w ciągu ostatnich 15 lat lider i konsultant kilkudziesięciu projektów w zakresie zarządzania produkcją i
realizacją programów LM; wcześniej Dyrektor Produkcji oraz twórca programu Lean na PG
współtwórczyni międzynarodowej sieci firm wdrożeniowych SPINetwork, pomysłodawczyni programu edukacyjnego dla młodzieży szkolnej LeanEducation oraz  autorka książek m.in. „Doskonalenie strumienia wartości”,„Pozwól płynąć swojemu produktowi” i „Zarządzanie zapasami dla praktyków”
  • kilkaset szkoleń oraz warsztatów z zakresu World Class Management (WCM)
  • doświadczenie doradcze w obszarze logistyki, usług oraz przemyśle m.in. meblarskim, spożywczym, farmaceutycznym, elektromechanicznym, motoryzacyjnym, chłodniczym, obróbki tworzyw sztucznych
  • specjalizuje się w kompleksowym wdrażaniu narzędzi Lean Management (LM) i Theory of Constraints (TOC), przede wszystkim w zakresie budowania wizji zmian oraz dążenia firm do doskonałości operacyjnej
  • w ciągu ostatnich 15 lat lider i konsultant kilkudziesięciu projektów w zakresie zarządzania produkcją i
    realizacją programów LM; wcześniej Dyrektor Produkcji oraz twórca programu Lean na PG
  • współtwórczyni międzynarodowej sieci firm wdrożeniowych SPINetwork, pomysłodawczyni programu edukacyjnego dla młodzieży szkolnej LeanEducation oraz  autorka książek m.in. „Doskonalenie strumienia wartości”,„Pozwól płynąć swojemu produktowi” i „Zarządzanie zapasami dla praktyków”

Andrzej Biziuk

WICEPREZES ZARZĄDU, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY I KONSULTANT LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń oraz warsztatów z zakresu zarządzaniaa zespołem, organizacji pracy liderów,  programów sugestii pracowniczych, design thinking oraz treningu trenerów
doświadczenie zawodowe oraz doradcze w firmach usługowych, produkcyjnych i handlowych z branży m.in. kosmetycznej, papierniczej, FMCG, poligraficznej, spożywczej, dystrybucyjnej i meblarskiej
specjalizuje się w narzędziach miękkich wspierających wdrożenie Lean Management (LM) oraz narzędziach LM wspomagających zarządzanie wynikami i zespołami
w ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów rozwojowych z zakresu LM; wcześniej Dyrektor Handlowy, Szef Zespołu Trenerów oraz Dyrektor Zarządzający w firmach usługowych i produkcyjnych
wykładowca Lean Management na studiach podyplomowych Politechniki Gdańskiej i WSB; współtwórca programów szkoleniowych Akademia Lean Managera oraz Szkoła Lidera Produkcji
  • kilkaset szkoleń oraz warsztatów z zakresu zarządzaniaa zespołem, organizacji pracy liderów,  programów sugestii pracowniczych, design thinking oraz treningu trenerów
  • doświadczenie zawodowe oraz doradcze w firmach usługowych, produkcyjnych i handlowych z branży m.in. kosmetycznej, papierniczej, FMCG, poligraficznej, spożywczej, dystrybucyjnej i meblarskiej
  • specjalizuje się w narzędziach miękkich wspierających wdrożenie Lean Management (LM) oraz narzędziach LM wspomagających zarządzanie wynikami i zespołami
  • w ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów rozwojowych z zakresu LM; wcześniej Dyrektor Handlowy, Szef Zespołu Trenerów oraz Dyrektor Zarządzający w firmach usługowych i produkcyjnych
  • wykładowca Lean Management na studiach podyplomowych Politechniki Gdańskiej i WSB; współtwórca programów szkoleniowych Akademia Lean Managera oraz Szkoła Lidera Produkcji

Arkadiusz Tałałaj

KONSULTANT I PROJECT MANAGER LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu  Lean Management oraz Supply Chain Management (SCM)
doświadczenie zawodowe i doradcze w przemyśle m.in.  elektronicznym, motoryzacyjnym, mechanicznym, meblarskim, obróbki tworzyw sztucznych, branży wydawniczej i dystrybucyjnej
specjalizuje się  w zarządzaniu łańcuchem dostaw, optymalizacji procesów logistycznych, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych i procesowych z wykorzystaniem narzędzi LM:  Value Stream Mapping, 5S, Standaryzacja Pracy, One-Piece-Flow, MRP, Kanban
w ciągu ostatnich lat lider i konsultant  projektów z zakresu optymalizacji łańcucha dostaw oraz efektywności produkcji;  wcześniej m. in.  Master Planner, Kierownik Logistyki i Szef Produkcji
twórca projektów edukacyjnych Szkoła Planisty Produkcji oraz Szkoła Zakupów i Zaopatrzenia; autor artykułów i publikacji z zakresu logistyki i łańcucha dostaw
  • kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu  Lean Management oraz Supply Chain Management (SCM)
  • doświadczenie zawodowe i doradcze w przemyśle m.in.  elektronicznym, motoryzacyjnym, mechanicznym, meblarskim, obróbki tworzyw sztucznych, branży wydawniczej i dystrybucyjnej
  • specjalizuje się  w zarządzaniu łańcuchem dostaw, optymalizacji procesów logistycznych, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych i procesowych z wykorzystaniem narzędzi LM:  Value Stream Mapping, 5S, Standaryzacja Pracy, One-Piece-Flow, MRP, Kanban
  • w ciągu ostatnich lat lider i konsultant  projektów z zakresu optymalizacji łańcucha dostaw oraz efektywności produkcji;  wcześniej m. in.  Master Planner, Kierownik Logistyki i Szef Produkcji
  • twórca projektów edukacyjnych Szkoła Planisty Produkcji oraz Szkoła Zakupów i Zaopatrzenia; autor artykułów i publikacji z zakresu logistyki i łańcucha dostaw

Maciej Worsztynowicz

KONSULTANT I PROJECT MANAGER LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management (LM)
doświadczenie doradcze  w przemyśle m.in.  motoryzacyjnym, elektronicznym,  mechanicznym, obróbki tworzyw sztucznych i spożywczym
specjalizuje się w optymalizacji i doskonaleniu procesów w oparciu o Value Stream Mapping (VSM), realizacji projektów wdrożeniowych z zakresu doskonalenia  procesów produkcyjnych oraz optymalizacji łańcucha dostaw z wykorzystaniem narzędzi Lean Management
w ciągu ostatnich lat lider i konsultant  projektów wdrożeniowych z zakresu inżynierii procesu i zarządzania produkcją:  wcześniej m.in. Inżynier Procesu, Lider Nowych Uruchomień , Kierownik Działu Optymalizacji Procesów Produkcyjnych, oraz Menedżer Lean
  • kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management (LM)
  • doświadczenie doradcze  w przemyśle m.in.  motoryzacyjnym, elektronicznym,  mechanicznym, obróbki tworzyw sztucznych i spożywczym
  • specjalizuje się w optymalizacji i doskonaleniu procesów w oparciu o Value Stream Mapping (VSM), realizacji projektów wdrożeniowych z zakresu doskonalenia  procesów produkcyjnych oraz optymalizacji łańcucha dostaw z wykorzystaniem narzędzi Lean Management
  • w ciągu ostatnich lat lider i konsultant  projektów wdrożeniowych z zakresu inżynierii procesu i zarządzania produkcją:  wcześniej m.in. Inżynier Procesu, Lider Nowych Uruchomień , Kierownik Działu Optymalizacji Procesów Produkcyjnych, oraz Menedżer Lean

Szymon Włodarski

KONSULTANT I PROJECT MANAGER LEANQ TEAM


kilkadziesiąt warsztatów i wdrożeń z zakresu Lean Service
doświadczenie doradcze m.in. w customer service, customer experience, centrach usług wspólnych, centrach obsługi klienta, elektronice konsumenckiej oraz logistyce serwisowej
specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów usługowych, budowaniu i doskonaleniu strategii w oparciu o nowoczesne metody pozyskiwania i analizy głosu klienta oraz zarządzaniu wynikami przedsiębiorstwa oraz zarządzaniu projektami
w ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów  szkoleniowych i wdrożeniowych z zakresu: doskonalenia procesów usługowych, transformacji strategii Customer Experience oraz New Product Introduction; wcześniej m.in. Global Lean Champion, Project Manager R&D i  Business Transformation Consultant w międzynarodowym środowisku globalnych korporacji
  • kilkadziesiąt warsztatów i wdrożeń z zakresu Lean Service
  • doświadczenie doradcze m.in. w customer service, customer experience, centrach usług wspólnych, centrach obsługi klienta, elektronice konsumenckiej oraz logistyce serwisowej
  • specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów usługowych, budowaniu i doskonaleniu strategii w oparciu o nowoczesne metody pozyskiwania i analizy głosu klienta oraz zarządzaniu wynikami przedsiębiorstwa oraz zarządzaniu projektami
  • w ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów  szkoleniowych i wdrożeniowych z zakresu: doskonalenia procesów usługowych, transformacji strategii Customer Experience oraz New Product Introduction; wcześniej m.in. Global Lean Champion, Project Manager R&D i  Business Transformation Consultant w międzynarodowym środowisku globalnych korporacji

Piotr Bielawski

Konsultant i trener LeanQ Team


kilkadziesiąt warsztatów wdrożeniowych z zakresu Lean Leadership, Lean Management i ScrumLean
w ciągu ostatnich kilkunastu lat project manager w projektach z zakresu doskonalenia efektywności procesów produkcyjnych oraz budowy kultury ciągłego doskonalenia,  Szef Działu Lean, Szef Działu Planowania, Dyrektor produkcji, Dyrektor Operacyjny
doświadczenie w firmach produkcyjnych m.in. poligraficznych i opakowaniowych, mechanicznych, budowy narzędzi oraz usługowych m. in. w edukacji
specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów produkcyjnych, Wizualnym zarządzaniu wynikami, zarządzaniu projektami, TWI, Lean Lidership, Zarządzaniu Utrzymaniem Ruchu, projektowaniu i zarządzaniu procesami, optymalizacji kosztów wytworzenia
  • kilkadziesiąt warsztatów wdrożeniowych z zakresu Lean Leadership, Lean Management i ScrumLean
  • w ciągu ostatnich kilkunastu lat project manager w projektach z zakresu doskonalenia efektywności procesów produkcyjnych oraz budowy kultury ciągłego doskonalenia,  Szef Działu Lean, Szef Działu Planowania, Dyrektor produkcji, Dyrektor Operacyjny
  • doświadczenie w firmach produkcyjnych m.in. poligraficznych i opakowaniowych, mechanicznych, budowy narzędzi oraz usługowych m. in. w edukacji
  • specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów produkcyjnych, Wizualnym zarządzaniu wynikami, zarządzaniu projektami, TWI, Lean Lidership, Zarządzaniu Utrzymaniem Ruchu, projektowaniu i zarządzaniu procesami, optymalizacji kosztów wytworzenia

Łukasz Serafinowski

KONSULTANT I ANALITYK lEANQ TEAM


kilkadziesiąt szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management
posiada doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i optymalizacji procesów biznesowych (IT, usługi, produkcja, logistyka, edukacja), zarządzaniu procesami logistycznymi
specjalizacja: projektowanie, zarządzanie i optymalizacja procesów biznesowych; Zarządzanie projektami wg Scrum; Mapowanie procesów usługowych, IT, produkcyjnych; Analiza potencjału procesów możliwych do automatyzacji; Analiza danych procesowych w usługach, IT, produkcji; Symulacje komputerowe procesów usługowych, IT; Eksploracja danych; Projektowanie decyzyjnych i procesowych gier symulacyjnych
doświadczenie doradcze: m.in. IT, SSC (centra usług wspólnych), HR, elektroniczna, usług laboratoryjnych, TSL, spożywcza, gastronomiczna
  • kilkadziesiąt szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management
  • posiada doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i optymalizacji procesów biznesowych (IT, usługi, produkcja, logistyka, edukacja), zarządzaniu procesami logistycznymi
  • specjalizacja: projektowanie, zarządzanie i optymalizacja procesów biznesowych; Zarządzanie projektami wg Scrum; Mapowanie procesów usługowych, IT, produkcyjnych; Analiza potencjału procesów możliwych do automatyzacji; Analiza danych procesowych w usługach, IT, produkcji; Symulacje komputerowe procesów usługowych, IT; Eksploracja danych; Projektowanie decyzyjnych i procesowych gier symulacyjnych
  • doświadczenie doradcze: m.in. IT, SSC (centra usług wspólnych), HR, elektroniczna, usług laboratoryjnych, TSL, spożywcza, gastronomiczna

Anna Worsztynowicz

KONSULTANT I COACH LEANQ TEAM


szkolenia i warsztaty z obszaru psychologii rozwoju osobistego i coachingu
doświadczenie zawodowe i doradcze  m.in.  w produkcji, usługach, edukacji i zdrowiu
specjalizuje się w diagnozie i rozwoju „miękkich” kompetencji (kompetencji społecznych) m.in. efektywna komunikacja, budowanie relacji, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność; coaching indywidualny, grupowy i zespołowy
w ciągu ostatnich lat coach, psycholog, wykładowca akademicki i menadżer kierunku: psychologia w biznesie na wyższej uczelni
autorka publikacji z obszaru psychologii i coachingu; posiada międzynarodowe certyfikaty Erickson Professional Coach (Erickson College International) oraz Associate Certified Coach (ICF)
Certyfikowany Trener i Partner FRIS®
  • szkolenia i warsztaty z obszaru psychologii rozwoju osobistego i coachingu
  • doświadczenie zawodowe i doradcze  m.in.  w produkcji, usługach, edukacji i zdrowiu
  • specjalizuje się w diagnozie i rozwoju „miękkich” kompetencji (kompetencji społecznych) m.in. efektywna komunikacja, budowanie relacji, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność; coaching indywidualny, grupowy i zespołowy
  • w ciągu ostatnich lat coach, psycholog, wykładowca akademicki i menadżer kierunku: psychologia w biznesie na wyższej uczelni
  • autorka publikacji z obszaru psychologii i coachingu; posiada międzynarodowe certyfikaty Erickson Professional Coach (Erickson College International) oraz Associate Certified Coach (ICF)
  • Certyfikowany Trener i Partner FRIS®

Dorota Mejri

KONSULTANT I TRENER LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu kompetencji menedżerskich, efektywności osobistej, doskonalenia umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
doświadczenie zawodowe i doradcze m.in.  w produkcji, usługach, logistyce i edukacji
ekspert INFOR WIDEOAKADEMII HR. Członek grupy Experiential Educators Europe
autorka projektów Konferencja Liderów Przedsiębiorczości i Akademia Menedżera Biznes Level Up, pomysłodawczyni i współorganizatorka cyklicznej konferencji Płockie Spotkania z Rozwojem Osobistym
posiada też międzynarodowe certyfikaty: CoachWise Coaching Certificate, CoachWise Mentoring Certificate, Certificate in Local Government Campaigning Techniques, Certificate of Active Reviewing Metod – dr Roger Greenaway
Certyfikowany Trener i Partner FRIS®
  • kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu kompetencji menedżerskich, efektywności osobistej, doskonalenia umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • doświadczenie zawodowe i doradcze m.in.  w produkcji, usługach, logistyce i edukacji
  • ekspert INFOR WIDEOAKADEMII HR. Członek grupy Experiential Educators Europe
  • autorka projektów Konferencja Liderów Przedsiębiorczości i Akademia Menedżera Biznes Level Up, pomysłodawczyni i współorganizatorka cyklicznej konferencji Płockie Spotkania z Rozwojem Osobistym
  • posiada też międzynarodowe certyfikaty: CoachWise Coaching Certificate, CoachWise Mentoring Certificate, Certificate in Local Government Campaigning Techniques, Certificate of Active Reviewing Metod – dr Roger Greenaway
  • Certyfikowany Trener i Partner FRIS®

Tomasz Kuś

Konsultant i Project Manager LeanQ Team


doświadczenie: warsztaty i projekty wdrożeniowe z zakresu TPM/ LM; w ciągu ostatnich lat lider i konsultant  projektów wdrożeniowych z zakresu inżynierii procesu i zarządzania produkcją; wcześniej m.in. Inżynier Procesu, Lider Nowych Uruchomień, Kierownik Działu Optymalizacji Procesów Produkcyjnych oraz Menedżer Lean
specjalizacje: optymalizacja i doskonalenie procesów, realizacja projektów wdrożeniowych z zakresu doskonalenia  procesów produkcyjnych oraz optymalizacji łańcucha dostaw
metody i narzędzia: Lean Logistics, Lean Manufacturing, Value Stream Mapping, 5S, Standaryzacja Pracy, SMED, One-Piece-Flow, Kaizen, Wizualne Zarządzanie Wynikami (VPM), TWI, TPM
branże: m.in.  w przemyśle motoryzacyjnym, elektronicznym,  mechanicznym, obróbki tworzyw sztucznych i spożywczym
  • doświadczenie: warsztaty i projekty wdrożeniowe z zakresu TPM/ LM; w ciągu ostatnich lat lider i konsultant  projektów wdrożeniowych z zakresu inżynierii procesu i zarządzania produkcją; wcześniej m.in. Inżynier Procesu, Lider Nowych Uruchomień, Kierownik Działu Optymalizacji Procesów Produkcyjnych oraz Menedżer Lean
  • specjalizacje: optymalizacja i doskonalenie procesów, realizacja projektów wdrożeniowych z zakresu doskonalenia  procesów produkcyjnych oraz optymalizacji łańcucha dostaw
  • metody i narzędzia: Lean Logistics, Lean Manufacturing, Value Stream Mapping, 5S, Standaryzacja Pracy, SMED, One-Piece-Flow, Kaizen, Wizualne Zarządzanie Wynikami (VPM), TWI, TPM
  • branże: m.in.  w przemyśle motoryzacyjnym, elektronicznym,  mechanicznym, obróbki tworzyw sztucznych i spożywczym

Dariusz Suchłabowicz

Konsultant i trener LeanQ Team


kilkadziesiąt szkoleń, warsztatów i wdrożeń z zakresu metod i narzędzi Lean Service, Lean Management oraz Leadership w obszarach usług wspólnych, serwisowych oraz obsługi klienta
project manager, lider oraz konsultant wdrożeń w projektach związanych z doskonaleniemi procesów sprzedażowych, usługowych, administracyjnych, standardów i jakości obsługi klientów, rozwoju strategii oraz budowy kultury ciągłego doskonalenia – Menedżer Lean, Dyrektor Sprzedaży, Kierownik rozwoju i wsparcia sprzedaży oraz analiz rynkowych
specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów usługowych, budowaniu i doskonaleniu strategii min. poprzez proces słuchania i badania głosu klienta oraz budowaniu kultury ciągłego doskonalenia
moje metody i narzędzia to min.: Value Stream Mapping, Makigami, Hoshin Kanri, 5S, Standaryzacja Pracy, TWI, Wizualne zarządzanie wynikami
  • kilkadziesiąt szkoleń, warsztatów i wdrożeń z zakresu metod i narzędzi Lean Service, Lean Management oraz Leadership w obszarach usług wspólnych, serwisowych oraz obsługi klienta
  • project manager, lider oraz konsultant wdrożeń w projektach związanych z doskonaleniemi procesów sprzedażowych, usługowych, administracyjnych, standardów i jakości obsługi klientów, rozwoju strategii oraz budowy kultury ciągłego doskonalenia – Menedżer Lean, Dyrektor Sprzedaży, Kierownik rozwoju i wsparcia sprzedaży oraz analiz rynkowych
  • specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów usługowych, budowaniu i doskonaleniu strategii min. poprzez proces słuchania i badania głosu klienta oraz budowaniu kultury ciągłego doskonalenia
  • moje metody i narzędzia to min.: Value Stream Mapping, Makigami, Hoshin Kanri, 5S, Standaryzacja Pracy, TWI, Wizualne zarządzanie wynikami

Jerzy Kuncicki

KONSULTANT I ANALITYK LEANQ TEAM


kilkadziesiąt projektów doradczych, wdrożeniowych i szkoleniowych oraz analizy z zakresu finansów i rachunkowości z wykorzystaniem Throughput Accounting (TA)
doświadczenie zawodowe i doradcze  m.in.  w branży spożywczej, FMCG, meblarskiej, elektrycznej, usługowej  i dystrybucyjnej
specjalizuje się w rachunku kosztów, budowie struktur controllingu,  wdrożeniu systemów ERP, BI, WMS z wykorzystaniem  metod i narzędzi Lean Management (LM) i Theory of Constraints (TOC)
w ciągu ostatnich 10 lat lider i konsultant merytoryczny  projektów z zakresu kontrolingu oraz rachunku kosztów, w tym rachunku kosztu wytworzenia produktu; wcześniej Dyrektor Finansowy oraz Dyrektor Operacyjny w firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych
autor artykułów i publikacji z zakresu przerobowego rachunku kosztów
  • kilkadziesiąt projektów doradczych, wdrożeniowych i szkoleniowych oraz analizy z zakresu finansów i rachunkowości z wykorzystaniem Throughput Accounting (TA)
  • doświadczenie zawodowe i doradcze  m.in.  w branży spożywczej, FMCG, meblarskiej, elektrycznej, usługowej  i dystrybucyjnej
  • specjalizuje się w rachunku kosztów, budowie struktur controllingu,  wdrożeniu systemów ERP, BI, WMS z wykorzystaniem  metod i narzędzi Lean Management (LM) i Theory of Constraints (TOC)
  • w ciągu ostatnich 10 lat lider i konsultant merytoryczny  projektów z zakresu kontrolingu oraz rachunku kosztów, w tym rachunku kosztu wytworzenia produktu; wcześniej Dyrektor Finansowy oraz Dyrektor Operacyjny w firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych
  • autor artykułów i publikacji z zakresu przerobowego rachunku kosztów

Adam Klimek

KONSULTANT LEANQ TEAM


warsztaty i seminaria z podnoszenia efektywności procesów usługowych w administracji publicznej
doświadczenie doradcze i zawodowe m. in. w administracji publicznej oraz  procesach usługowych
specjalizuje się w projektowaniu i zarządzaniu procesami w urzędach, projektowaniu struktury organizacyjnej w oparciu o procesy oraz optymalizacji i doskonaleniu przepływu informacji w urzędach  z wykorzystaniem  metod i narzędzi LM: Value Stream Mapping, Standaryzacja Pracy, Lean Office
w ciągu ostatnich lat konsultant merytoryczny pełnomocnika wojewody ds systemu informacyjnego o nieruchomościach  i doradca w porozumieniu powiatów w zakresie administracji geodezyjnej i kartograficznej
współautor książki „Administracja publiczna – poprzez proces do struktury. Koncepcja instytucji katastru” oraz szeregu publikacji na temat zastosowania metod procesowych w usprawnianiu administracji
  • warsztaty i seminaria z podnoszenia efektywności procesów usługowych w administracji publicznej
  • doświadczenie doradcze i zawodowe m. in. w administracji publicznej oraz  procesach usługowych
  • specjalizuje się w projektowaniu i zarządzaniu procesami w urzędach, projektowaniu struktury organizacyjnej w oparciu o procesy oraz optymalizacji i doskonaleniu przepływu informacji w urzędach  z wykorzystaniem  metod i narzędzi LM: Value Stream Mapping, Standaryzacja Pracy, Lean Office
  • w ciągu ostatnich lat konsultant merytoryczny pełnomocnika wojewody ds systemu informacyjnego o nieruchomościach  i doradca w porozumieniu powiatów w zakresie administracji geodezyjnej i kartograficznej
  • współautor książki „Administracja publiczna – poprzez proces do struktury. Koncepcja instytucji katastru” oraz szeregu publikacji na temat zastosowania metod procesowych w usprawnianiu administracji