Nasz zespół

Pochodzimy z wielu branż, mamy doświadczenie w pracy zawodowej w różnych dziedzinach, dzięki czemu rozumiemy ich specyfikę, jak również potrafimy przetransferować dobre praktyki z innych sektorów. Jako Trenerzy i Konsultanci skutecznie wdrażaliśmy i zarządzaliśmy licznymi projektami, a dzięki indywidualnym specjalizacjom w określonych obszarach gwarantujemy dostarczanie najwyższej jakości usług.

 

Joanna Czerska

KONSULTANT i DYREKTOR MERYTORYCZNY LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń oraz warsztatów z zakresu World Class Management (WCM)
doświadczenie doradcze w obszarze logistyki, usług oraz przemyśle m.in. meblarskim, spożywczym, farmaceutycznym, elektromechanicznym, motoryzacyjnym, chłodniczym, obróbki tworzyw sztucznych
specjalizuje się w kompleksowym wdrażaniu narzędzi Lean Management (LM) i Theory of Constraints (TOC), przede wszystkim w zakresie budowania wizji zmian oraz dążenia firm do doskonałości operacyjnej
w ciągu ostatnich 15 lat lider i konsultant kilkudziesięciu projektów w zakresie zarządzania produkcją i
realizacją programów LM; wcześniej Dyrektor Produkcji oraz twórca programu Lean na PG
współtwórczyni międzynarodowej sieci firm wdrożeniowych SPINetwork, pomysłodawczyni programu edukacyjnego dla młodzieży szkolnej LeanEducation oraz  autorka książek m.in. „Doskonalenie strumienia wartości”,„Pozwól płynąć swojemu produktowi” i „Zarządzanie zapasami dla praktyków”
  • kilkaset szkoleń oraz warsztatów z zakresu World Class Management (WCM)
  • doświadczenie doradcze w obszarze logistyki, usług oraz przemyśle m.in. meblarskim, spożywczym, farmaceutycznym, elektromechanicznym, motoryzacyjnym, chłodniczym, obróbki tworzyw sztucznych
  • specjalizuje się w kompleksowym wdrażaniu narzędzi Lean Management (LM) i Theory of Constraints (TOC), przede wszystkim w zakresie budowania wizji zmian oraz dążenia firm do doskonałości operacyjnej
  • w ciągu ostatnich 15 lat lider i konsultant kilkudziesięciu projektów w zakresie zarządzania produkcją i
    realizacją programów LM; wcześniej Dyrektor Produkcji oraz twórca programu Lean na PG
  • współtwórczyni międzynarodowej sieci firm wdrożeniowych SPINetwork, pomysłodawczyni programu edukacyjnego dla młodzieży szkolnej LeanEducation oraz  autorka książek m.in. „Doskonalenie strumienia wartości”,„Pozwól płynąć swojemu produktowi” i „Zarządzanie zapasami dla praktyków”

Andrzej Biziuk

KONSULTANT I DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń oraz warsztatów z zakresu zarządzania zespołem i pracownikami, organizacji pracy liderów, motywowania, komunikacji, negocjacji oraz treningu trenerów
doświadczenie zawodowe oraz doradcze w firmach usługowych, produkcyjnych i handlowych z branży m.in. kosmetycznej, papierniczej, FMCG, poligraficznej, spożywczej, dystrybucyjnej i meblarskiej
specjalizuje się w narzędziach miękkich wspierających wdrożenie Lean Management (LM) oraz narzędziach LM wspomagających zarządzanie wynikami i zespołami
w ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów szkoleniowych z zakresu LM; wcześniej Dyrektor Handlowy, Szef Zespołu Trenerów oraz Dyrektor Zarządzający w firmach usługowych i produkcyjnych
współtwórca programów szkoleniowych Akademia Lean Managera oraz Szkoła Lidera Produkcji, autor artykułów z zakresu wizualnego zarządzania wynikami
  • kilkaset szkoleń oraz warsztatów z zakresu zarządzania zespołem i pracownikami, organizacji pracy liderów, motywowania, komunikacji, negocjacji oraz treningu trenerów
  • doświadczenie zawodowe oraz doradcze w firmach usługowych, produkcyjnych i handlowych z branży m.in. kosmetycznej, papierniczej, FMCG, poligraficznej, spożywczej, dystrybucyjnej i meblarskiej
  • specjalizuje się w narzędziach miękkich wspierających wdrożenie Lean Management (LM) oraz narzędziach LM wspomagających zarządzanie wynikami i zespołami
  • w ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów szkoleniowych z zakresu LM; wcześniej Dyrektor Handlowy, Szef Zespołu Trenerów oraz Dyrektor Zarządzający w firmach usługowych i produkcyjnych
  • współtwórca programów szkoleniowych Akademia Lean Managera oraz Szkoła Lidera Produkcji, autor artykułów z zakresu wizualnego zarządzania wynikami

Arkadiusz Tałałaj

KONSULTANT I PROJECT MANAGER LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu  Lean Management oraz Supply Chain Management (SCM)
doświadczenie zawodowe i doradcze w przemyśle m.in.  elektronicznym, motoryzacyjnym, mechanicznym, meblarskim, obróbki tworzyw sztucznych, branży wydawniczej i dystrybucyjnej
specjalizuje się  w zarządzaniu łańcuchem dostaw, optymalizacji procesów logistycznych, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych i procesowych z wykorzystaniem narzędzi LM:  Value Stream Mapping, 5S, Standaryzacja Pracy, One-Piece-Flow, MRP, Kanban
w ciągu ostatnich lat lider i konsultant  projektów z zakresu optymalizacji łańcucha dostaw oraz efektywności produkcji;  wcześniej m. in.  Master Planner, Kierownik Logistyki i Szef Produkcji
twórca projektów edukacyjnych Szkoła Planisty Produkcji oraz Szkoła Zakupów i Zaopatrzenia; autor artykułów i publikacji z zakresu logistyki i łańcucha dostaw
  • kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu  Lean Management oraz Supply Chain Management (SCM)
  • doświadczenie zawodowe i doradcze w przemyśle m.in.  elektronicznym, motoryzacyjnym, mechanicznym, meblarskim, obróbki tworzyw sztucznych, branży wydawniczej i dystrybucyjnej
  • specjalizuje się  w zarządzaniu łańcuchem dostaw, optymalizacji procesów logistycznych, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych i procesowych z wykorzystaniem narzędzi LM:  Value Stream Mapping, 5S, Standaryzacja Pracy, One-Piece-Flow, MRP, Kanban
  • w ciągu ostatnich lat lider i konsultant  projektów z zakresu optymalizacji łańcucha dostaw oraz efektywności produkcji;  wcześniej m. in.  Master Planner, Kierownik Logistyki i Szef Produkcji
  • twórca projektów edukacyjnych Szkoła Planisty Produkcji oraz Szkoła Zakupów i Zaopatrzenia; autor artykułów i publikacji z zakresu logistyki i łańcucha dostaw

Krzysztof Dobrowolski

Project Manager | Trener i konsultant


kilkadziesiąt warsztatów wdrożeniowych z zakresu Lean Leadership i Lean Management
ponad dziesięcioletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich, w tym Production Manager, Senior Operations Manager, Dyrektor Produkcji
w ciągu ostatnich kilkunastu lat project manager w projektach transformacji Lean oraz podnoszenia efektywności procesów produkcji i procesów okołoprodukcyjnych
doświadczenie w przemyśle motoryzacyjnym, obróbki skrawaniem, artykułów gospodarstwa domowego, budowy maszyn i urządzeń, logistyce i usługach
specjalizuje się w transformacji struktur organizacyjnych, transformacji lean, budowie kultury ciągłego doskonalenia, wizualnym zarządzaniu wynikami, Lean Lidership, projektowaniu i zarządzaniu przepływem informacji i materiałów, projektowaniu layoutów hal produkcyjnych i magazynowych, utrzymaniem ruchu
  • kilkadziesiąt warsztatów wdrożeniowych z zakresu Lean Leadership i Lean Management
  • ponad dziesięcioletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich, w tym Production Manager, Senior Operations Manager, Dyrektor Produkcji
  • w ciągu ostatnich kilkunastu lat project manager w projektach transformacji Lean oraz podnoszenia efektywności procesów produkcji i procesów okołoprodukcyjnych
  • doświadczenie w przemyśle motoryzacyjnym, obróbki skrawaniem, artykułów gospodarstwa domowego, budowy maszyn i urządzeń, logistyce i usługach
  • specjalizuje się w transformacji struktur organizacyjnych, transformacji lean, budowie kultury ciągłego doskonalenia, wizualnym zarządzaniu wynikami, Lean Lidership, projektowaniu i zarządzaniu przepływem informacji i materiałów, projektowaniu layoutów hal produkcyjnych i magazynowych, utrzymaniem ruchu

Zdzisław Wlazło

KONSULTANT I PROJECT MANAGER LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management (LM)
doświadczenie doradcze w przemyśle m.in. elektronicznym, elektrotechnicznym, obróbki metalu, lotniczym, farmaceutycznym, odzieżowym, AGD, produkcji maszyn i urządzeń oraz logistyki
specjalizuje się w optymalizacji i doskonaleniu procesów w oparciu o Value Stream Mapping (VSM), realizacji projektów wdrożeniowych z zakresu doskonalenia efektywności parku maszynowego oraz zarządzaniu łańcuchem dostaw – w tym zaopatrzeniem, zakupami i zapasami
w ciągu ostatnich 10 lat lider i konsultant kilkudziesięciu projektów z zakresu inżynierii procesu i zarządzania produkcją: wcześniej m.in. Inżynier Procesu, Kierownik Projektów IT i LM, Inżynier Testu
architekt i projektant systemu zarządzania produkcją klasy MES oraz narzędzi informatycznych z dziedziny planowania i zarządzania zapasami; twórca programu szkoleniowego Szkoła Utrzymania Ruchu
  • kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management (LM)
  • doświadczenie doradcze w przemyśle m.in. elektronicznym, elektrotechnicznym, obróbki metalu, lotniczym, farmaceutycznym, odzieżowym, AGD, produkcji maszyn i urządzeń oraz logistyki
  • specjalizuje się w optymalizacji i doskonaleniu procesów w oparciu o Value Stream Mapping (VSM), realizacji projektów wdrożeniowych z zakresu doskonalenia efektywności parku maszynowego oraz zarządzaniu łańcuchem dostaw – w tym zaopatrzeniem, zakupami i zapasami
  • w ciągu ostatnich 10 lat lider i konsultant kilkudziesięciu projektów z zakresu inżynierii procesu i zarządzania produkcją: wcześniej m.in. Inżynier Procesu, Kierownik Projektów IT i LM, Inżynier Testu
  • architekt i projektant systemu zarządzania produkcją klasy MES oraz narzędzi informatycznych z dziedziny planowania i zarządzania zapasami; twórca programu szkoleniowego Szkoła Utrzymania Ruchu

Maciej Worsztynowicz

KONSULTANT I TRENER LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management (LM)


doświadczenie doradcze  w przemyśle m.in.  motoryzacyjnym, elektronicznym,  mechanicznym, obróbki tworzyw sztucznych i spożywczym
specjalizuje się w optymalizacji i doskonaleniu procesów w oparciu o Value Stream Mapping (VSM), realizacji projektów wdrożeniowych z zakresu doskonalenia  procesów produkcyjnych oraz optymalizacji łańcucha dostaw z wykorzystaniem narzędzi Lean Management
w ciągu ostatnich lat lider i konsultant  projektów wdrożeniowych z zakresu inżynierii procesu i zarządzania produkcją:  wcześniej m.in. Inżynier Procesu, Lider Nowych Uruchomień , Kierownik Działu Optymalizacji Procesów Produkcyjnych, oraz Menedżer Lean
  • kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management (LM)
  • doświadczenie doradcze  w przemyśle m.in.  motoryzacyjnym, elektronicznym,  mechanicznym, obróbki tworzyw sztucznych i spożywczym
  • specjalizuje się w optymalizacji i doskonaleniu procesów w oparciu o Value Stream Mapping (VSM), realizacji projektów wdrożeniowych z zakresu doskonalenia  procesów produkcyjnych oraz optymalizacji łańcucha dostaw z wykorzystaniem narzędzi Lean Management
  • w ciągu ostatnich lat lider i konsultant  projektów wdrożeniowych z zakresu inżynierii procesu i zarządzania produkcją:  wcześniej m.in. Inżynier Procesu, Lider Nowych Uruchomień , Kierownik Działu Optymalizacji Procesów Produkcyjnych, oraz Menedżer Lean

Szymon Włodarski

KONSULTANT I PROJECT MANAGER LEANQ TEAM


kilkadziesiąt warsztatów i wdrożeń z zakresu Lean Service
doświadczenie doradcze m.in. w customer service, customer experience, centrach usług wspólnych, centrach obsługi klienta, elektronice konsumenckiej oraz logistyce serwisowej (naprawy, wymiany, części zamienne)
specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów usługowych, budowaniu i doskonaleniu strategii w oparciu o nowoczesne metody pozyskiwania i analizy głosu klienta oraz zarządzaniu wynikami przedsiębiorstwa oraz zarządzaniu projektami
w ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów  szkoleniowych i wdrożeniowych z zakresu: doskonalenia procesów usługowych, transformacji strategii Customer Experience oraz New Product Introduction;  wcześniej m.in. Global Lean Champion, Project Manager R&D i  Business Transformation Consultant w międzynarodowym środowisku globalnych korporacji
  • kilkadziesiąt warsztatów i wdrożeń z zakresu Lean Service
  • doświadczenie doradcze m.in. w customer service, customer experience, centrach usług wspólnych, centrach obsługi klienta, elektronice konsumenckiej oraz logistyce serwisowej (naprawy, wymiany, części zamienne)
  • specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów usługowych, budowaniu i doskonaleniu strategii w oparciu o nowoczesne metody pozyskiwania i analizy głosu klienta oraz zarządzaniu wynikami przedsiębiorstwa oraz zarządzaniu projektami
  • w ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów  szkoleniowych i wdrożeniowych z zakresu: doskonalenia procesów usługowych, transformacji strategii Customer Experience oraz New Product Introduction;  wcześniej m.in. Global Lean Champion, Project Manager R&D i  Business Transformation Consultant w międzynarodowym środowisku globalnych korporacji

Jerzy Kuncicki

KONSULTANT I ANALITYK LEANQ TEAM


kilkadziesiąt projektów doradczych, wdrożeniowych i szkoleniowych oraz analizy z zakresu finansów i rachunkowości z wykorzystaniem Throughput Accounting (TA)
doświadczenie zawodowe i doradcze  m.in.  w branży spożywczej, FMCG, meblarskiej, elektrycznej, usługowej  i dystrybucyjnej
specjalizuje się w rachunku kosztów, budowie struktur controllingu,  wdrożeniu systemów ERP, BI, WMS z wykorzystaniem  metod i narzędzi Lean Management (LM) i Theory of Constraints (TOC)
w  ciągu ostatnich 10 lat lider i konsultant merytoryczny  projektów z zakresu kontrolingu oraz rachunku kosztów, w tym rachunku kosztu wytworzenia produktu; wcześniej Dyrektor Finansowy oraz Dyrektor Operacyjny w firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych
autor artykułów i publikacji z zakresu przerobowego rachunku kosztów
  • kilkadziesiąt projektów doradczych, wdrożeniowych i szkoleniowych oraz analizy z zakresu finansów i rachunkowości z wykorzystaniem Throughput Accounting (TA)
  • doświadczenie zawodowe i doradcze  m.in.  w branży spożywczej, FMCG, meblarskiej, elektrycznej, usługowej  i dystrybucyjnej
  • specjalizuje się w rachunku kosztów, budowie struktur controllingu,  wdrożeniu systemów ERP, BI, WMS z wykorzystaniem  metod i narzędzi Lean Management (LM) i Theory of Constraints (TOC)
  • w  ciągu ostatnich 10 lat lider i konsultant merytoryczny  projektów z zakresu kontrolingu oraz rachunku kosztów, w tym rachunku kosztu wytworzenia produktu; wcześniej Dyrektor Finansowy oraz Dyrektor Operacyjny w firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych
  • autor artykułów i publikacji z zakresu przerobowego rachunku kosztów

Piotr Bielawski

Konsultant i trener LeanQ Team


kilkadziesiąt warsztatów wdrożeniowych z zakresu Lean Leadership, Lean Management i ScrumLean
w ciągu ostatnich kilkunastu lat project manager w projektach z zakresu doskonalenia efektywności procesów produkcyjnych oraz budowy kultury ciągłego doskonalenia,  Szef Działu Lean, Szef Działu Planowania, Dyrektor produkcji, Dyrektor Operacyjny
doświadczenie w firmach produkcyjnych m.in. poligraficznych i opakowaniowych, mechanicznych, budowy narzędzi oraz usługowych m. in. w edukacji
Specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów produkcyjnych, Wizualnym zarządzaniu wynikami, zarządzaniu projektami, TWI, Lean Lidership, Zarządzaniu Utrzymaniem Ruchu, projektowaniu i zarządzaniu procesami, optymalizacji kosztów wytworzenia
  • kilkadziesiąt warsztatów wdrożeniowych z zakresu Lean Leadership, Lean Management i ScrumLean
  • w ciągu ostatnich kilkunastu lat project manager w projektach z zakresu doskonalenia efektywności procesów produkcyjnych oraz budowy kultury ciągłego doskonalenia,  Szef Działu Lean, Szef Działu Planowania, Dyrektor produkcji, Dyrektor Operacyjny
  • doświadczenie w firmach produkcyjnych m.in. poligraficznych i opakowaniowych, mechanicznych, budowy narzędzi oraz usługowych m. in. w edukacji
  • Specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów produkcyjnych, Wizualnym zarządzaniu wynikami, zarządzaniu projektami, TWI, Lean Lidership, Zarządzaniu Utrzymaniem Ruchu, projektowaniu i zarządzaniu procesami, optymalizacji kosztów wytworzenia

Anna Worsztynowicz

KONSULTANT I TRENER LEANQ TEAM


szkolenia i warsztaty z obszaru psychologii rozwoju osobistego i coachingu
doświadczenie zawodowe i doradcze  m.in.  w produkcji, usługach, edukacji i zdrowiu
specjalizuje się w diagnozie i rozwoju „miękkich” kompetencji (kompetencji społecznych) m.in. efektywna komunikacja, budowanie relacji, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność; coaching indywidualny, grupowy i zespołowy
w  ciągu ostatnich lat coach, psycholog, wykładowca akademicki i menadżer kierunku: psychologia w biznesie na wyższej uczelni
autorka publikacji z obszaru psychologii i coachingu; posiada międzynarodowe certyfikaty Erickson Professional Coach (Erickson College International) oraz Associate Certified Coach (ICF)
Certyfikowany Trener i Partner FRIS®
  • szkolenia i warsztaty z obszaru psychologii rozwoju osobistego i coachingu
  • doświadczenie zawodowe i doradcze  m.in.  w produkcji, usługach, edukacji i zdrowiu
  • specjalizuje się w diagnozie i rozwoju „miękkich” kompetencji (kompetencji społecznych) m.in. efektywna komunikacja, budowanie relacji, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność; coaching indywidualny, grupowy i zespołowy
  • w  ciągu ostatnich lat coach, psycholog, wykładowca akademicki i menadżer kierunku: psychologia w biznesie na wyższej uczelni
  • autorka publikacji z obszaru psychologii i coachingu; posiada międzynarodowe certyfikaty Erickson Professional Coach (Erickson College International) oraz Associate Certified Coach (ICF)
  • Certyfikowany Trener i Partner FRIS®

Łukasz Serafinowski

Trener i Konsultant | Analityk


szkolenia i warsztaty z zakresu Lean Management
projektant procesów, logistyk, posiada doświadczenie w programowaniu maszyn CNC
specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów, planowaniu produkcji, zarządzaniu zapasami, problem solving i kaizen, wdrażaniu pracowników do nowej pracy, projektowaniu gier symulacyjnych,
metody i narzędzia: Value Stream Mapping, 5S, Standaryzacja Pracy , TWI, One-Piece-Flow, Kanban, Scrum, Wizualne zarządzanie wynikami
branże: m.in. TSL, meblarska, IT
  • szkolenia i warsztaty z zakresu Lean Management
  • projektant procesów, logistyk, posiada doświadczenie w programowaniu maszyn CNC
  • specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów, planowaniu produkcji, zarządzaniu zapasami, problem solving i kaizen, wdrażaniu pracowników do nowej pracy, projektowaniu gier symulacyjnych,
  • metody i narzędzia: Value Stream Mapping, 5S, Standaryzacja Pracy , TWI, One-Piece-Flow, Kanban, Scrum, Wizualne zarządzanie wynikami
  • branże: m.in. TSL, meblarska, IT

Monika Wieczorkowska

KONSULTANT i TRENER LEANQ TEAM


kilkadziesiąt szkoleń i audytów z zakresu Lean Management  (LM) i Training Within Industry (TWI)
doświadczenie szkoleniowe i wdrożeniowe w przemyśle m.in. elektronicznym, elektrotechnicznym, obróbki metalu, spożywczym oraz motoryzacyjnym
specjalizuje się we wdrażaniu narzędzi LM, szkoleniach pracowników produkcyjnych do nowej pracy z wykorzystaniem TWI, obserwacji i opomiarowaniu procesów,  zarządzaniu projektami (SrcumLean) oraz analizie danych ilościowych,
metody i narzędzia: TWI, 5S, Standaryzacja Pracy, ScrumLean, PVM,
w ciągu ostatnich lat koordynator i projektant rozwiązań w obszarze „Gry symulacyjne”; audytor ISO systemów ISO 9001, 14001, 22000, 18001; koordynator projektu edukacyjnego LeanEducation
  • kilkadziesiąt szkoleń i audytów z zakresu Lean Management  (LM) i Training Within Industry (TWI)
  • doświadczenie szkoleniowe i wdrożeniowe w przemyśle m.in. elektronicznym, elektrotechnicznym, obróbki metalu, spożywczym oraz motoryzacyjnym
  • specjalizuje się we wdrażaniu narzędzi LM, szkoleniach pracowników produkcyjnych do nowej pracy z wykorzystaniem TWI, obserwacji i opomiarowaniu procesów,  zarządzaniu projektami (SrcumLean) oraz analizie danych ilościowych,
  • metody i narzędzia: TWI, 5S, Standaryzacja Pracy, ScrumLean, PVM,
  • w ciągu ostatnich lat koordynator i projektant rozwiązań w obszarze „Gry symulacyjne”; audytor ISO systemów ISO 9001, 14001, 22000, 18001; koordynator projektu edukacyjnego LeanEducation

Lidia Krużycka

KONSULTANT LEANQ TEAM


kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu LM
doświadczenie doradcze w usługach oraz przemyśle m.in. elektrotechnicznym, spożywczym, motoryzacyjnym, farmaceutycznym, hutniczym, opakowaniowym, AGD
specjalizuje się w narzędziach LM: Kanban, 5S Standaryzacja Pracy, SMED, One-Piece-Flow, Kaizen, Lean Office
w ciągu ostatnich 9 lat lider i konsultant merytoryczny kilkudziesięciu projektów z zakresu usprawniania procesów planowania produkcji; wcześniej m.in. Dyrektor ds. Organizacyjnych
współautorka książki „Systemy zarządzania przedsiębiorstwem” oraz publikacji z zakresu LM dla wydawnictwa „Wiedza i Praktyka”
  • kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu LM
  • doświadczenie doradcze w usługach oraz przemyśle m.in. elektrotechnicznym, spożywczym, motoryzacyjnym, farmaceutycznym, hutniczym, opakowaniowym, AGD
  • specjalizuje się w narzędziach LM: Kanban, 5S Standaryzacja Pracy, SMED, One-Piece-Flow, Kaizen, Lean Office
  • w ciągu ostatnich 9 lat lider i konsultant merytoryczny kilkudziesięciu projektów z zakresu usprawniania procesów planowania produkcji; wcześniej m.in. Dyrektor ds. Organizacyjnych
  • współautorka książki „Systemy zarządzania przedsiębiorstwem” oraz publikacji z zakresu LM dla wydawnictwa „Wiedza i Praktyka”

Adam Klimek

KONSULTANT LEANQ TEAM


warsztaty i seminaria z podnoszenia efektywności procesów usługowych w administracji publicznej
doświadczenie doradcze i zawodowe m. in. w administracji publicznej oraz  procesach usługowych
specjalizuje się w projektowaniu i zarządzaniu procesami w urzędach, projektowaniu struktury organizacyjnej w oparciu o procesy oraz optymalizacji i doskonaleniu przepływu informacji w urzędach  z wykorzystaniem  metod i narzędzi LM: Value Stream Mapping, Standaryzacja Pracy, Lean Office
w ciągu ostatnich lat konsultant merytoryczny pełnomocnika wojewody ds systemu informacyjnego o nieruchomościach  i doradca w porozumieniu powiatów w zakresie administracji geodezyjnej i kartograficznej
Współautor książki „Administracja publiczna – poprzez proces do struktury. Koncepcja instytucji katastru” oraz szeregu publikacji na temat zastosowania metod procesowych w usprawnianiu administracji.
  • warsztaty i seminaria z podnoszenia efektywności procesów usługowych w administracji publicznej
  • doświadczenie doradcze i zawodowe m. in. w administracji publicznej oraz  procesach usługowych
  • specjalizuje się w projektowaniu i zarządzaniu procesami w urzędach, projektowaniu struktury organizacyjnej w oparciu o procesy oraz optymalizacji i doskonaleniu przepływu informacji w urzędach  z wykorzystaniem  metod i narzędzi LM: Value Stream Mapping, Standaryzacja Pracy, Lean Office
  • w ciągu ostatnich lat konsultant merytoryczny pełnomocnika wojewody ds systemu informacyjnego o nieruchomościach  i doradca w porozumieniu powiatów w zakresie administracji geodezyjnej i kartograficznej
  • Współautor książki „Administracja publiczna – poprzez proces do struktury. Koncepcja instytucji katastru” oraz szeregu publikacji na temat zastosowania metod procesowych w usprawnianiu administracji.