Regulamin szkoleń stacjonarnych

W okresie pandemii obowiązują równolegle Regulamin bezpiecznego uczestnictwa w szkoleniach organizowanych w okresie zwalczania epidemii Covid-19 i Regulamin szkoleń stacjonarnych.

Regulamin bezpiecznego uczestnictwa w szkoleniach organizowanych w okresie zwalczania epidemii Covid-19

W celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 oraz zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom, trenerom oraz innym osobom zaangażowanym w organizację szkoleń w okresie zwalczania epidemii COVID-19, wprowadzone zostają zasady bezpiecznego uczestnictwa w szkoleniach, które przygotowano na podstawie wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Regulamin stanowi uzupełnienie postanowień Regulaminu Szkoleniowego, dostępnego poniżej.

1. SZCZEGÓLNE ŚRODKI OSTROŻNOŚCI (OBOWIĄZKI ORGANIZATORA)

  • szkolenia odbywają się w z zachowaniem bezpiecznej odległości (co najmniej 1.5 m)
  • podczas szkolenia uczestnicy zobowiązani są do stosowania maseczek/przyłbic
  • przy wejściu do obiektu, w którym odbywa się szkolenie oraz we wszystkich salach szkoleniowych dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk
  • sale szkoleniowe są regularnie wietrzone
  • powierzchnie dotykowe (tj. stoliki, krzesła, klamki, poręcze, włączniki świateł) są dezynfekowane przed każdym szkoleniem
  • w czasie zajęć praktycznych wymagających użycia artykułów biurowych (np. markerów, tablic, flipchartów), uczestnicy stosują rękawiczki jednorazowe

2. OBOWIĄZKI UCZESTNIKA SZKOLENIA

  • warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest wypełnienie Oświadczenia o stanie zdrowia przygotowanego przez Organizatora,
  • przestrzeganie zasad obowiązujących w miejscu szkolenia. Uczestnik szkolenia powinien:
    • stosować środki ochrony osobistej – maseczki, przyłbice – w całym obiekcie, w którym odbywa się szkolenie
    • regularnie dezynfekować dłonie
    • zachowywać bezpieczną odległość od rozmówcy (rekomendowane 1,5 metra)
    • regularnie, często i dokładnego myć ręce wodą z mydłem
    • podczas kaszlu i kichania zakrywać usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką i jak najszybciej umyć ręce
    • starać się nie dotykać dłońmi okolic twarzy, zwłaszcza ust, nosa i oczu
    • w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinien przychodzić na teren spotkania, powinien pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie z lekarzem, celem uzyskania teleporady medycznej, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że może być zakażeni koronawirusem

Regulamin szkoleń stacjonarnych

WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU STACJONARNYM

1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie opłaty za szkolenie na konto LeanQ Team do 3 dni po otrzymaniu faktury pro forma, nie później niż 2 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia.
2. Organizator gwarantuje zwrot 100 % przedpłaty w przypadku rezygnacja ze szkolenia z przyczyn spowodowanych zaostrzeniem sytuacji związanej z pandemią COVID – 19.
3. O rezygnacji z udziału w szkoleniu należy poinformować Organizatora przesyłając informację na adres: klapinska@lean.info.pl
4. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
5. Płatność za udział w szkoleniu należy wnieść na podstawie otrzymanej faktury proforma.
6. Koszt uczestnictwa w szkoleniu podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.
7. Wszystkie ceny podawane w ofercie szkoleń są cenami netto do których doliczany jest 23% VAT.
8. W przypadku firm zwolnionych z VAT niezbędne jest wypełnienie oświadczenia.
9. Cena szkolenia zawiera: materiały szkoleniowe, poszkoleniowe, serwis kawowy i lunch, certyfikat ukończenia szkolenia
10. Cena szkolenia nie zawiera cen noclegów, dojazdu oraz parkingu.
11. Po zrealizowanym szkoleniu zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana pocztą tradycyjną lub wysłana na wskazany w formularzu on-line adres e-mail, w przypadku wyrażenia zgody na wysłanie w formie elektronicznej.
12. Wpłaty należy dokonać na konto mBanku nr konta: 02 1140 2004 0000 3902 7634 4932 po otrzymaniu faktury proforma. W tytule przelewu należy podać numer faktury proformy.

WARUNKI ORGANIZACYJNE SZKOLENIA

13. Przed rozpoczęciem szkolenia, na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail zostaną przesłane informacje organizacyjne dotyczące szkolenia.
14. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w szkoleniu.
15. Materiały szkoleniowe udostępnione uczestnikom szkolenia chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
16. LeanQ Team zastrzega sobie prawo do wykorzystania wypracowanych materiałów podczas szkolenia w prowadzonej przez LeanQ Team działalności gospodarczej.

WARUNKI ODWOŁANIA SZKOLENIA

17. Organizator ma prawo odwołać termin szkolenia w przypadku niezebrania wystarczającej
grupy uczestników.
18. Organizator ma prawo odwołać termin szkolenia w przypadku zaistnienia sytuacji, których
nie dało się wcześniej przewidzieć, np. nagła niedyspozycja trenera.
19. W przypadku, gdy z powodu siły wyższej, przyczyn losowych lub organizacyjnych szkolenie w zaplanowanym terminie nie będzie mogło się odbyć, LeanQ Team niezwłocznie o tym fakcie poinformuje uczestników i zaproponuje inny termin lub inną formę szkolenia.
20. W przypadku odwołania szkolenia przez LeanQ Team i braku zainteresowania uczestnika innym terminem lub inną forma szkolenia, LeanQ Team zobowiązuje się do zwrotu 100% zapłaconej kwoty za szkolenie
21. LeanQ Team ani uczestnik nie będzie odpowiedzialny za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań wynikających z organizacji i udziału w szkoleniu z powodu siły wyższej, która oznacza zdarzenie niezależne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia.

WARUNKI SKŁADNIA REKLAMACJI

22. Reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej lub przesłane na adres mailowy klapinska@lean.info.pl w terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia
23. Reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni od daty ich otrzymania
24. Reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej
(nazwa firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, powód
reklamacji i uzasadnienie.
25. Powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od Organizatora.