Program Pomysłów Pracowniczych – ONLINE
Celem szkolenia jest nie tylko pokazanie zasad tworzenia programów sugestii pracowniczych, ale też wskazanie na bariery i błędy, które mogą sprawić, że firmowy program nie spełni pokładanych w nim oczekiwań.
Celem szkolenia jest nie tylko pokazanie zasad tworzenia programów sugestii pracowniczych, ale też wskazanie na bariery i błędy, które mogą sprawić, że firmowy program nie spełni pokładanych w nim oczekiwań.
Jeżeli ciągle walczysz z problemami, które już kiedyś rozwiązywałeś, to znaczy, że Twoje dotychczasowe działania były nieskuteczne! Zapraszamy na szkolenie, a dowiesz się, jak systematycznie rozwiązywać problemy.
Celem tego szkolenia jest praktyczne poznanie metody mapowania procesów MAKIGAMI w rzeczywistości konieczności zapewnienia ciągłości procesów biznesowych, nowego modelu obsługi klienta, wyzwań pracy zdalnej oraz współpracy zespołów rozproszonych, aby przełożyć zdobytą wiedzę na obecną sytuację swojej firmy i swoich procesów.
Firmy – zarówno usługowe jak i produkcyjne – coraz częściej borykają się z dużą rotacją pracowników. Nie tylko brakuje wykwalifikowanych pracowników, gotowych się zatrudnić, ale nowozatrudnieni, którzy otrzymują satysfakcjonujące wynagrodzenie i możliwość rozwoju, szybko zniechęcają się do pracy w nowej firmie i opuszczają ją w ciągu kilku tygodni.
Celem szkolenia jest zapoznanie managerów z możliwościami jakie daje matryca kompetencji oraz zasadami projektowania i skutecznego jej wdrożenia, zgodnego z potrzebami firmy.
Firmy obecnie coraz bardziej borykają się z dużą rotacją pracowników, w związku z czym dążą do jak najkrótszego czasu wdrażania nowego pracownika do pracy. TWI (Training Within Industry) jest metodą, która zdecydowanie to ułatwia.
SMED (z ang. Single Minute Exchange of Die) to technika analizy przebiegu przezbrojenia oraz projektowania standardów jego realizacji tak, by przezbrojenie trwało jak najkrócej. Dzięki tej metodzie możliwe jest skrócenie czasu przezbrojenia nawet o 90%.
Celem szkolenia jest przedstawienie zasad wdrażania ciągłego przepływu w całym procesie wytwórczym.
Efektem ciągłego przepływu jest redukcja zapasów produkcji w toku i skrócenie czasu realizacji zlecenia produkcyjnego.
Celem szkolenia jest zrozumienie zasad i narzędzi służących do pozyskiwania głosu klienta zewnętrznego i wewnętrznego, a także rozwinięcie umiejętności przełożenia go na wymagania dla procesów tak, by na ich podstawie wypracować skuteczną strategię VoC (Voice of the Customer) dla Twojej organizacji. Dzięki temu znajdziesz sposoby na jeszcze lepsze spełnianie wymagań swoich klientów i skuteczniej pozyskasz ich lojalność.
Podczas szkolenia podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu projektami z wykorzystaniem ScrumLean® i stworzymy Ci możliwość praktycznej weryfikacji metody w naszym case-study, pozwalającym na zrozumienie wartości każdego elementu ScrumLean®.
Celem szkolenia jest udzielenie odpowiedzi na pytanie: „Jak wpasować w przedsiębiorstwo kulturę ciągłego doskonalenia na każdym szczeblu struktury organizacyjnej firmy?”
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności obecnych i przyszłych trenerów wewnętrznych, którzy dzięki poznanym metodom i technikom będą potrafili osiągać wyznaczone im wcześniej cele szkolenia.