Logistyka | Usługi | Produkcja | Strona 2 z 2 | LeanQTeam
-->

Program Pomysłów Pracowniczych – ONLINE

Celem szkolenia jest nie tylko pokazanie zasad tworzenia programów sugestii pracowniczych, ale też wskazanie na bariery i błędy, które mogą sprawić, że firmowy program nie spełni pokładanych w nim oczekiwań.

Metody rozwiązywania problemów – ONLINE

Jeżeli ciągle walczysz z problemami, które już  kiedyś rozwiązywałeś, to znaczy, że Twoje dotychczasowe działania były nieskuteczne! Zapraszamy na szkolenie, a dowiesz się, jak systematycznie rozwiązywać problemy.

Mapowanie procesów usługowych – ONLINE

Celem tego szkolenia jest praktyczne poznanie metody mapowania procesów MAKIGAMI w rzeczywistości konieczności zapewnienia ciągłości procesów biznesowych, nowego modelu obsługi klienta, wyzwań pracy zdalnej oraz współpracy zespołów rozproszonych, aby przełożyć zdobytą wiedzę na obecną sytuację swojej firmy i swoich procesów.

Adaptacja nowych pracowników

Firmy – zarówno usługowe jak i produkcyjne – coraz częściej borykają się z dużą rotacją pracowników. Nie tylko brakuje wykwalifikowanych pracowników, gotowych się zatrudnić, ale nowozatrudnieni, którzy otrzymują satysfakcjonujące wynagrodzenie i możliwość rozwoju, szybko zniechęcają się do pracy w nowej firmie i opuszczają ją w ciągu kilku tygodni.

Matryca kompetencji

Celem szkolenia jest zapoznanie managerów z możliwościami jakie daje matryca kompetencji oraz zasadami projektowania i skutecznego jej wdrożenia, zgodnego z potrzebami firmy.

Instruktaż stanowiskowy metodą TWI

Firmy obecnie coraz bardziej borykają się z dużą rotacją pracowników, w związku z czym dążą do jak najkrótszego czasu wdrażania nowego pracownika do pracy. TWI (Training Within Industry) jest metodą, która zdecydowanie to ułatwia.

Projektowanie gier symulacyjnych

Celem szkolenia jest przedstawienie zasad wdrażania ciągłego przepływu w całym procesie wytwórczym.
Efektem ciągłego przepływu jest redukcja zapasów produkcji w toku i skrócenie czasu realizacji zlecenia produkcyjnego.

Voice of the Customer

Celem szkolenia jest zrozumienie zasad i narzędzi służących do pozyskiwania głosu klienta zewnętrznego i wewnętrznego, a także rozwinięcie umiejętności przełożenia go na wymagania dla procesów tak, by na ich podstawie wypracować skuteczną strategię VoC (Voice of the Customer) dla Twojej organizacji. Dzięki temu znajdziesz sposoby na jeszcze lepsze spełnianie wymagań swoich klientów i skuteczniej pozyskasz ich lojalność.

ScrumLean. Skuteczne zarządzanie projektami doskonalącymi

Podczas szkolenia podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu projektami z wykorzystaniem ScrumLean® i stworzymy Ci możliwość praktycznej weryfikacji metody w naszym case-study, pozwalającym na zrozumienie wartości każdego elementu ScrumLean®.