Zarządzanie zakupami

Data rozpoczęcia: 12 kwietnia 2018 Data zakończenia: 13 kwietnia 2018 Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER Cena: 1400 - 1800 zł netto/szkolenie* Godziny sesji:
czwartek: 9.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 16.00

Zarządzanie zakupami

Współpraca kupców z dostawcami nierzadko wiąże się z dużą niepewnością i nieprzewidywalnością, ma przy tym ogromny wpływ na jakość i ocenę pracy kupców. Codzienne borykanie się z nieterminowością i słabą jakością kontrahentów nie oznacza jednak, że właśnie w taki sposób ma przebiegać Wasza współpraca.

W trakcie szkolenia „Zarządzania zakupami” przekażemy Ci wiedzę o dostępnych mechanizmach współpracy z dostawcami, które zweryfikowaliśmy na przestrzeni lat współpracy z przedstawicielami różnych branż. Podpowiemy Ci, jak obniżyć koszty pozyskania surowców, czy też jak przeprowadzić kontrolę dostawców.

Celem szkolenia jest wsparcie Twojej pracy w dziale zakupów wiedzą i praktyką, tak, aby przebiegała ona sprawniej i efektywniej, z korzyścią dla całej firmy.


Korzyści ze szkolenia

  • Poznasz dostępne i zweryfikowane w praktyce mechanizmy współpracy z dostawcami wykorzystywane przez firmy Best in Class
  • Rozwiniesz umiejętności doboru mechanizmów odnowienia zapasów do specyfiki rynku, wymagań produkcji i sprzedaży
  • Poznasz techniki kontroli i audytu dostawców
  • Pozyskasz wiedzę na temat poprawnej oceny kontrahentów
  • Poznasz techniki zarządzania zapotrzebowaniem

Grupa docelowa

  • Obecni i przyszli kupcy operacyjni i strategiczni
  • Wszystkie osoby chcące poznać i zrozumieć tajniki zarządzania współpracą z dostawcami

Program szkolenia

  • Kontraktowanie współpracy z dostawcami – tak czy nie? W jakim zakresie? W jaki sposób?
  • Gdzie trzymać zapas?  Techniki minimalizacji kosztów zamrożenia gotówki w zapasie
  • Parametry dostaw, o które warto dbać, by koszty utrzymania zapasu były jak najniższe, a ceny zakupu wciąż optymalne
  • Weryfikacja i ocena dostawców – nie tylko z punktu widzenia jakości. Zasady, przykładowe dokumenty oceny
  • Rola prognozowania w procesie zakupowym
  • Ograniczenia dostawców i ich wpływ na nasz zapas. Jak szukać potencjału u dostawców?
  • Wskaźniki kosztowe w logistyce zaopatrzenia
  • Wskaźniki operacyjne w logistyce zaopatrzenia

Forma szkolenia

  • Warsztaty szkoleniowe, case- study, dyskusje, prezentacja multimedialna, wykład, wymiana doświadczeń.

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia

  • Prezentacja szkolenia (wydruk)
  • Przykładowa karta oceny dostawcy
  • Przykładowy formularz wywiadu z dostawcą
  • Przykład karty kontroli surowca
  • Wzór specyfikacji materiałowej

Prowadzący szkolenie


Szkolenie należy do programu Szkoła Zakupów i Zaopatrzenia, składającego się z trzech niezależnych warsztatów szkoleniowych. Zapraszamy do zapoznania się z nimi:


*Cennik
W przypadku wykupienia w ramach Szkoły Zakupów i Zaopatrzenia:

W przypadku wykupienia w ramach Szkoły Zakupów i Zaopatrzenia:
3 sesji (6 dni) cena = 4 200 zł netto (700 zł/dzień)
2 sesji (4 dni) cena = 3 200 zł netto (800 zł/dzień)
1 sesji (2 dni) cena = 1 800 zł netto (900 zł/dzień)

Jeśli w jednym zamówieniu Klient wykupi kilka sesji w ramach Szkoły Zakupów i Zaopatrzenia, to w pojedynczych sesjach mogą brać udział różne osoby z firmy Klienta.


LeanQ Team Sp. z o.o. posiada uprawnienia do realizowania projektów doradczych i szkoleniowo-rozwojowych finansowanych w ramach EFS (Europejski Fundusz Społeczny) oraz szkoleń wspieranych finansowo przez KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).


Pobierz

Opis szkolenia w formacie PDF: Zarządzanie zakupami