Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej

Data seminarium: 17 marca 2020 Miejsce: Olivia Sky Club, Gdańsk Cena: 720 - 900 zł netto/osoba lub bezpłatnie* Godziny: 8.30-15.30
Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej


Zapraszamy na seminarium poświęcone tematyce wdrażania kultury ciągłego doskonalenia (Kaizen) w firmach usługowych.

Pracując na co dzień z wieloma przedsiębiorstwami zauważamy wyzwania, z którymi mierzą się firmy i ich zespoły. Coraz trudniejszy rynek pracownika i rosnące wymagania klientów każdego dnia generują potrzeby zmian wewnątrz organizacji.

Jedną ze skutecznych dróg sprostania tym wyzwaniom jest koncepcja Lean Management/Kaizen. To sposób myślenia i działania oraz zestaw narzędzi do rozwiązywania problemów czy sięgania po wyzwania. Jednak jego najważniejszą cechą jest zdolność do budowania kultury ciągłego doskonalenia i angażowania wszystkich pracowników w poszukiwanie obszarów do zmiany. 

Koncepcja Lean/Kaizen zwykle postrzegana jest jako rozwiązanie dla produkcji. Nic bardziej mylnego! Pisze o tym Joanna Czerska w artykule Lean w usługach – czy usługi to miejsce dla Lean?  W trakcie Seminarium chcielibyśmy pokazać Państwu, że jest to także rozwiązanie dla firm usługowych. Skąd to wiemy? Z naszego doświadczenia! A przede wszystkim z doświadczenia firm usługowych na całym świecie, w tym firm, które wystąpią na naszym seminarium, by podzielić się z Wami swoim historiami. Aby upewnić się o słuszności tego połączenia zapraszamy do zapoznania się z artykułem  Lean is Even More Important in Services than Manufacturing, który wprowadza do zagadnienia Lean w usługach.

cel seminarium

Chcemy pokazać Państwu, czym jest koncepcja Lean/Kaizen i w jaki sposób można wykorzystać jej zasoby, by zdobyć umysły pracowników i serca klientów. Podzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem i zaangażujemy Państwa w budowę planu doskonalenia. Nasi goście, reprezentanci firm (z czterech zupełnie różnych branż), przedstawią swoje historie, pokażą wypracowane rozwiązania i opowiedzą o swoich doświadczeniach podczas implementacji rozwiązań.

Dla kogo?

Nasze seminarium  dedykujemy przede wszystkim managerom centrów usług wspólnych i centrów outsourcingu procesów biznesowych, szefom zespołów obsługi klienta, zakupów i zamówień, dyrektorom operacyjnym i właścicielom firm z branży  usługowej i tym wszystkim managerom, którzy odpowiadają za ciągłe doskonalenie procesów biurowych i usługowych.

 

PROGRAM SEMINARIUM

  • Rozpoczęcie seminarium: godz. 8:30
  • Zaczynamy, czyli wprowadzenie
  • Głos klienta – wartość, którą niesie nasza usługa
  • Warsztat: Identyfikujemy głos klienta
    • Przerwa kawowa
  • Puls naszych procesów – monitorowanie naszych wyników
  • Prezentacja firmy usługowej: Daily Management, wyzwania i radości
  • Głos pracownika – budowa kultury wspólnych wartości i zaangażowania
  • Wystąpienie firmy usługowej:  Lean Heroes, czyli jak rozpocząć angażowanie pracowników w doskonalenie procesów
    • Lunch
  • Warsztat: Na problemy? Rozwiązania! Cz. 1
  • Korekta kursu – zespół we wspólnych działaniach doskonalących
  • Prezentacja firmy usługowej:  Nasza droga do Lean Management\
  • Warsztat: Na problemy? Rozwiązania! Cz. 2
  • Mapa drogowa, czyli nawigator w budowie organizacji Lean
    • Przerwa kawowa
  • Warsztat: Budujemy mapę drogową
  • ScrumLean jako akcelerator zmiany, czyli jak zarządzać postępem zmiany
  • Wystąpienie firmy usługowej:  Automatyzacja procesów, czyli o tym co dalej po zmianach organizacyjnych
  • Podsumowanie seminarium
    • Zakończenie seminarium: godz. 15.30

informacje

Miejsce: Olivia Sky Club, ul.Grunwaldzka 472, Olivia Tower, Gdańsk

Cena: 720 – 900 zł netto/osoba lub bezpłatnie*

  • zgłoszenia do 31.01.2020– otrzymasz 20 % rabatu, czyli 720 zł netto/dzień
  • zgłoszenia do 29.02.2020 – otrzymasz 10 % rabatu, czyli 810 zł netto/dzień
  • udział w seminarium jest bezpłatny dla osób, które wykupią uczestnictwo w 1-dniowym warsztacie szkoleniowym z grą symulacyjną 18.03.2020 (do wyczerpania miejsc)

Liczba miejsc ograniczona z powodu warsztatowego charakteru seminarium. Organizator zastrzega sobie prawo ograniczenia udziału w seminarium do max.  4 osób z jednej firmy.

 

WSPÓŁORGANIZATOR     |      PATRONI MEDIALNI

           

 

PARTNERZY MERYTORYCZNI