Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej

Data seminarium: 20 lutego 2018 Miejsce: Olivia Sky Club, Gdańsk Cena: 200 zł netto/osoba Godziny: 9.00-16.00
Jak zdobyć umysły pracowników i serca klientów, czyli budujemy plan doskonalenia w firmie usługowej


Zapraszamy na seminarium poświęcone tematyce wdrażania kultury ciągłego doskonalenia (Kaizen) w firmach usługowych.

Pracując na co dzień z wieloma przedsiębiorstwami zauważamy wyzwania, z którymi mierzą się firmy i ich zespoły. Coraz trudniejszy rynek pracownika i bardziej wymagający klienci generują każdego dnia potrzeby zmian wewnątrz organizacji.

Jedną ze skutecznych dróg sprostania tym wyzwaniom jest koncepcja Lean Management/Kaizen, która dostarcza nie tylko narzędzi do rozwiązywania problemów, ale przede wszystkim pozwala zbudować kulturę ciągłego doskonalenia i zaangażowania.

Koncepcja Lean/Kaizen jest popularnym rozwiązaniem dla produkcji,  chcielibyśmy pokazać Państwu w trakcie Seminarium, że jest to także rozwiązanie dla firm usługowych. Skąd to wiemy? Z naszego doświadczenia, a przede wszystkim z doświadczenia firm usługowych na całym świecie. Aby upewnić się o słuszności tego połączenia zapraszamy do zapoznania się z artykułem  Lean is Even More Important in Services than Manufacturing, który wprowadza do tematu Lean w usługach.

cel seminarium

Chcemy pokazać Państwu, czym jest koncepcja Lean/Kaizen i w jaki sposób można wykorzystać jej zasoby, by zdobyć umysły pracowników i serca klientów. Podzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem i zaangażujemy Państwa w budowę planu doskonalenia. Nasi goście, reprezentanci firm (z czterech zupełnie różnych branż), które weszły na drogę Kaizen, opowiedzą swoje historie, pokażą wypracowane rozwiązania i opowiedzą o swoich doświadczeniach podczas implementacji rozwiązań.

Dla kogo?

Nasze seminarium  dedykujemy przede wszystkim managerom centrów usług wspólnych i centrów outsourcingu procesów biznesowych, szefom zespołów obsługi klienta, zakupów i zamówień, dyrektorom operacyjnym i właścicielom firm z branży  usługowej i tym wszystkim managerom, którzy odpowiadają za ciągłe doskonalenie procesów biurowych i usługowych.

PROGRAM SEMINARIUM

  • Rozpoczęcie seminarium: godz. 9:00
  • Przedstawienie tematu oraz LeanQ Team
  • Warsztat- 5 kategorii wyzwań w doskonaleniu procesów usługowych
  • Głos klienta – wartość, którą niesie nasza usługa
    • Przerwa kawowa
  • Prezentacja firmy Rewit: Siła rezultatów we współpracy z klientem
  • Głos pracownika – budowa kultury wspólnych wartości i zaangażowania
  • Wystąpienie firmy ZanteMagicTours: Od matrycy kompetencji do wspólnych wartości
    • Lunch
  • Puls naszych procesów – monitorowanie naszych wyników
  • Wystąpienie firmy PlaySoft: Ciągłe doskonalenie nie ma końca
  • Korekta kursu – zespół we wspólnych działaniach doskonalących
  • Prezentacja firmy Enersys: Wyzwania i sukcesy na trasie „Od organizacji projektowej do procesowej”
    • Przerwa kawowa
  • Warsztat – od problemów do rozwiązań
  • Mapa drogowa, czyli nawigator w budowie organizacji Lean
  • Warsztat – budowa mapy drogowej
  • Podsumowanie
    • Zakończenie seminarium: godz. 16.00

 

informacje

Miejsce: Olivia Sky Club, ul.Grunwaldzka 472, Olivia Tower, Gdańsk

Cena: 200 zł netto/osoba

Liczba miejsc ograniczona z powodu warsztatowego charakteru seminarium. Organizator zastrzega sobie prawo ograniczenia udziału w seminarium do max.  3 osób z 1 firmy z grupy docelowej tematu seminarium.

 

WSPÓŁORGANIZATOR     |      PATRONI MEDIALNI

           

 

PARTNERZY MERYTORYCZNI